Klachtenformulier

Klachten procedure

Ons hele team doet zijn best om alles rondom uw zorg in goede banen te leiden en u te helpen waar en zover dat mogelijk is. Het kan natuurlijk voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Of dat u een klacht heeft over de praktijk, een medewerker of uw medische behandeling.

Hiervoor hebben wij een klachtenprocedure. We willen graag van u weten als er iets speelt waar u ontevreden over bent of waar u een vervelend gevoel over heeft. Wilt u dat mondeling laten weten of schriftelijk melden door middel van onderstaand formulier?

Als u een schriftelijke klacht heeft ingediend, zal de huisarts een afspraak met u willen maken om uw klacht of onvrede te bespreken en zo mogelijk op te lossen.

Bedenk: ā€œU kunt beter boos terugkomen, dan kwaad wegblijven.ā€

Mocht u niet tevreden zijn over de bemiddeling of als afhandeling van de klacht niet leidt tot een oplossing, kunt u voor advies contact opnemen met de externe klachtencommissie waarbij wij zijn aangesloten.

Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Zuid-Nederland
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
tel: 040-2122780 www.klachtenhuisarts.nl

Voornaam:
Achternaam*:
Adres:
Postcode:
Plaats:
Telefoon:
Email*:
Uw klacht*:

Verificatie*
Ter voorkoming van misbruik van dit formulier door kwaadwillende gebruikers dient u hieronder in het vakje een vinkje te zetten en eventueel de vraag die verschijnt te beantwoorden. Zonder deze stap is verzending van dit formulier niet mogelijk.